Workout with Ropes

האימונים

P1.png
קבוצתי1.jpg

אימוני קבוצות לבוגרים

הפלייגראונד מתמחה באימונים בקבוצות קטנות, המעניקות יחס אישי מצד המאמן, התבוננות והתאמת התרגיל לרמת הניסיון והיכולת של כל אחד ואחת.  בפלייגראונד קיימות שש קטגוריות של אימונים ובאמצעות שילוב נכון שלהן, ניתן להשיג את התוצאה המתבקשת לכל גיל, לכל רמת ניסיון ולכל מטרה.

 
היט1.jpg

אימונים אירוביים

אימון אירובי פונקציונלי  CORE-H.I.I.T  - אימון מחזורי בעצימות גבוהה המוקדש לשיפור צריכת חמצן והוצאה אנרגטית מקסימלית בזמן קצר, תוך שימוש באלמנטים לחיזוק שרירי הליבה (CORE) של הגוף. האימון עושה פלאים בכל הקשור לשיפור זמן ההתאוששות והיכולת האנאירובית שבזכותה שורפים יותר קלוריות בזמן האימון ולאחריו. באימון נותנים דגש לחיזוק שרירי הליבה שלנו שהם מרכז התנועה בגוף ומשתמשים בכל האלמנטים והציוד שהפלייגראונד מציע.

התוצאה… אימון יחודי לשיפור היציבה שבזכותו גם שורפים הרבה יותר קלוריות מאשר באימון אירובי רגיל!

 
כוח1.jpg

אימוני כוח

אימון כוח פונקציונלי  POWER PLAY - אימון כוח שבו מפעילים את כל שרירי הגוף.  מניפים מוטות, עובדים עם טבעות, קטלבלס ומשקולות יד.  רצים, קופצים, דוחקים ומושכים.  האימון מתרכז בתרגילים מורכבים שבאמצעותם ניתן לעבוד בזמן קצר יחסית על כל שרירי הגוף המרכזיים ולהשיג תוצאה טובה ומהירה יותר בשיפור הכוח, הכוח המתפרץ וחיזוק השרירים.  את האימון אנו מתאימים לכולם, בכל הגילאים, רמת הניסיון והידע.

 
משקל גוף1.jpg

אימוני משקל גוף וטכניקה

אימון משקל גוף וטכניקה  BODY WEIGHT - מעדיפים לא להרים משקלים? רוצים להתחיל לאט? להשתפר בטכניקות התרגילים הבסיסיות?  זמן לתרגילים הישנים והטובים ולא רק… שכיבות סמיכה, מתח, מקבילים, סקוואטים, מכרעים ומגוון רחב של תרגילי קרקע ושיווי משקל.  אימוני משקל גוף מאתגרים את כל שרירי הליבה והיציבה שלנו מבלי להניף משקלים כבדים.  היעדר המשקלים הכבדים מפנה מקום לפיתוח תנועתיות ברמה גבוהה מאוד תוך מתן דגש על שיפור הטכניקה לביצוע נכון של התרגיל.  גם באימון זה אנו נותנים מקום להוצאה אנרגטית גבוהה ושיפור ההתאוששות.

 
פארקור1.jpg

אימוני פארקור

פארקור הינה "אומנות מעבר המכשולים" ובה, באמצעות תרגול של אקרובטיקה חופשית, גלגולים, ריצה, קפיצה, אחיזה, טיפוס ושלל טכניקות נוספות, לומדים להמשיך לנוע קדימה ולהתגבר על כל מכשול בחיים! האימון מפתח יכולת חשיבה, זריזות, גמישות, שיווי משקל, כוח, קואורדינציה ועוד…

 

אנו גאים בכך שהפלייגראונד היה ועודנו אחד ממועדוני הספורט המובילים והראשונים בארץ בתחום הפארקור. הפלייגראונד תרם רבות להתפתחות קהילת הפארקור בישראל בשנים האחרונות. בתמיכת עמותת הפארקור בישראל ומאמני הפארקור המובילים בארץ, אנו מציעים אימוני פארקור לבוגרים לפי רמת הניסיון והמסוגלות האישית. 

 
אימון אישי1.jpg

אימונים אישיים

מתחם הפלייגראונד מציע חדר אימונים אישיים ברמה גבוהה מאוד.  החדר המופרד מחלל האימונים המרכזי, מכיל את כל הציוד הנדרש לסוגי אימונים שונים.  אימונים אירוביים, אימוני כוח ואימוני משקל גוף.  בהובלת המאמנים האישיים שלנו, בעלי ניסיון רב בתחום האימון האישי, אנו מציעים חבילות אימון אישי במחיר שווה נפש לכל אחד ואחת.  ניתן לשלב את האימון האישי, כאימון משלים לאימון הקבוצתי,  או כחבילת אימונים נפרדת לחלוטין.

 
חופשי1.jpg

אימון עצמי - OPEN GYM

פספסתם אימון במהלך השבוע? לא מתחברים לאימונים קבוצתיים?
מתחם הפלייגראונד מאפשר הגעה בשעות היום על מנת להתאמן בצורה אינדיבידואלית.  במתחם הכוח והאירובי שלנו, קיים מגוון רחב של ציוד חופשי - מוטות, משקולות יד, קטלבלס, טבעות, מתח, מקבילים, חבלי קפיצה ועוד.